Ciprian Domnisoru

Ce i-am scris lui Barroso

In Uncategorized on Aprilie 17, 2009 at 1:49 pm

Pentru cine nu stie, Barroso nu este un mafiot din Craiova, este Presedintele Comisiei Europene. Si nu numai eu sau Adrian Nastase i-am scris inaltului oficial, ci, teoretic, oricine, pe www.tellbarroso.eu

Website-ul gazduieste o competitie unde la final te poti intalni cu Jose Manuel Barroso si evident plimba pe cheltuiala cuiva, a Comisiei cel mai probabil.

Insa pe website poti sa adresezi ideile tale, care sunt inregistrate si aruncate intr-un malaxor de unde alti utilizatori le selecteaza si le prioritizeaza. Poate un exercitiu inutil, dar, asa cum ne uitam la talk-showuri, asa putem sa ne uitam si pe ce-au scris altii ca ar vrea sa se rezolve in Europa.

M-a impresionat numarul mare de mesaje din Republica Moldova, dovada ca revolutiile online sunt de mare viitor.

In fine, ce i-am scris eu lui Barosso? Fara pretentii analitice, am avut patru idei:

– TVA redus pentru alimente si cultura in tot spatiul Uniunii.

– Cresterea taxelor de scolarizare la universitatile europene pentru a le permite sa devina universitati de elita si acordarea subventiilor direct studentilor, pe criterii de merit si necesitate.

– Sprijinirea printr-o Directiva a masurilor de informare si educare a consumatorilor asupra produselor unde se gasesc in asimetrie informationala: servicii bancare, servicii IT, alimente, etc.

– Crearea unei liste a companiilor sanctionate pentru nerespectarea programului de lucru de maxim 48 de ore pe saptamana, pe baza inputului autoritatilor nationale. (Sa stie si strainii cat muncesc romanii. )

Acestea fiind zise, m-am alaturat celor 3000 de oameni care si-au exprimat ideile pe acest site si astept cu infrigurare chemarea la Bruxelles.

Lasă un răspuns

